اسپری جرم گیر

اسپری جرم گیر داخلی خودرو

اسپری جرم گیر

اسپری جرم گیر

مشخصات اسپری جرم گیر

  • جرم گیر داخلی خودرو
  • قطر:۶۵ سانتیمتر
  • ارتفاع :۲۶ سانتیمتر
  • وزن:۶۵۰گرم
  • رایحه :ندارد
  • تعداد در هر کارتن 15 عدد

اسپری جرم گیر فرچه دار

اسپری جرم گیر فرچه دار یکی از راهکارهای مناسب برای از بین بردن لکه های سرسخت داخل کابین و صندلی، بدنه یا کاور خودرو است. همان طور که ظاهر زیبا و تمیز بیرون ماشین مهم است تمیزی داخل خودرو نیز اهمیت دارد.

استفاده از یک محصول با کیفیت برای نظافت و نگهداری خودرو دارای اهمیت است. برخی اسپری داخل شوی نانو در بازار موجود است که بدون رنگ بوده و خاصیت لکه بری دارند.

اسپری جرم گیر دارای رایحه نه تنها هرگونه آلودگی، جرم و چربی را از روی صندلی های ماشین پاک می کند، بلکه بوی خوش فضای ماشین را تامین می کند.

انواع اسپری جرم گیر فرچه دار تمیزکننده و جرم گیر قوی بوده، بدون رنگ و دارای رایحه، چند منظوره برای استفاده داخل و بیرون  ماشین و همچنین پاک کننده آلودگی از انواع سطوح پارچه ‌ای و موکت داخل خودرو هستند.

یادتان باشد برای تمیز کردن سطح حساس مثل سطوح دارای لوازم الکترونیکی اسپری را روی دستمال پاشیده و سطح را تمیز کنید.

روش استفاده از اسپری جرم گیر

روش استفاده از اسپری جرم گیر به این صورت است که آن را روی سطح آلوده اسپری می کنید و پس از آن با استفاده از دستمال مایکروفایبر سطوح را تمیز کنید.

اگر آلودگی قدیمی و قوی است، بهتر است اجازه دهید مواد چند دقیقه روی سطح بماند. برای از بین بردن جرم های قدیمی و ماندگار مواد را با فرچه روی سطح یا لکه مورد نظر بکسید و سپس با دستمال مایکروفایبر تمیز کنید.

با استفاده از این محصول می ‌توانید قسمت ‌های مختلف پلاستیکی و چرمی داخل ماشین را بدون آسیب‌ رساندن به سطوح تمیز کنید. مناسب برای تمیز کردن روکش صندلی، داشبورد و کفپوش‌های لاستیکی، چرمی و موکتی است.

از آنجا ‌که این محصول به ‌شکل اسپری روی سطح مورد نظر پاشیده می ‌شود، از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است و می ‌توان آن را روی محل‌ های دور از دسترس هم پاشید.

روش استفاده از اسپری جرم گیر شبیه به اسپری WD40 است که آن را روی سطح آلوده اسپری می کنید و پس از آن با استفاده از دستمال مایکروفایبر سطوح را تمیز کنید.

به جای شستن ماشین با آب فراوان، می توان اسپری تمیز کننده داخل خودرو که عملکردی مانند واکس داشبورد دارد، برای بخش های داخلی به کار برده بدون آن که نیازی به مصرف یک قطره آب باشد.

اسپری جرم گیر با فرمولاسیونی بهداشتی، برای نظافت انواع صندلی چرم مصنوعی و قسمت های پلاستیکی داخلی خودرو، سقف، کمربند و داخل درب نیز مناسب است.

این محصول با رایحه ای دلنشین فضای ماشین را معطر و خوشبو می کند و قابلیت از بین بردن آلودگی ناشی از دود و نیکوتین را هم دارد. بنابراین هزینه خشک شویی داخل خودرو را کاهش می دهد.

اسپری جرم گیر خودرو

اسپری جرم گیر خودرو از خودش لكه به جاى نمى گذارد و براى نظافت داخل بسيار ايمن است و حتى در نقاط حساس داخل خودرو مانند صندلى چرم نيز مى توان استفاده کرد.

اگر سطحی مانند داشبورد متخلخل يا فيلى است، بهتر است از برس نرم ديتيلينگ براى پخش كردن مواد روى سطح و داخل شيارها استفاده کرده و سپس با دستمال مرطوب مواد را تمیز کنید.

تمیز کردن موکت سقف خودرو یکی از موارد اصلی مراقبت و نگهداری از خودرو است. آلودگی های محیطی، دود سیگار، گرد و غبار به مرور زمان سقف را کدر و کثیف می ‌کنند.

اسپری جرم گیر خودرو با ترکیبات ویژه ای که دارد، برای تمیزکردن روکش‌ صندلی و بخش‌های تودوزی‌ شده‌ آن مناسب است و بدون استفاده از آب می توان این قسمت ها را به راحتی پاک کرد.

اسپری جرم گیر

اسپری تمیز کننده داخل خودرو

اسپری تمیز کننده داخل خودرو محصولی ضروری برای نظافت ماشین است. به برند و شرکت سازنده آن توجه کنید تا محصولی باکیفیت و مناسب برای ماشین بوده و سازگار با محیط زیست باشد.

برای صرفه جویی در هزینه شستشوی آب و خودرو از اسپری تمیز کننده داخل خودرو استفاده کنید. با از بین بردن ایمن و موثر گرد و خاک، میکروب ها و سایر آلودگی ها، می توان از شیوع بیماری های عفونی نیز جلوگیری کرد.

با استفاده از این محصول به افزایش دید راننده کمک می کنید، چون تمیز نگه داشتن شیشه ماشین یکی از مواردی است که اهمیت بالایی دارد. وقتی راننده دید کافی نداشته باشد، در مواردی منجر به تصادف و خسارات جبران ناپذیر می شود.

به جای شستن ماشین با مقدار فراوان آب، می توان اسپری تمیز کننده داخل خودرو را برای بخش های داخلی به کار برده بدون آن که نیازی به مصرف یک قطره آب باشد.

خرید اسپری جرم گیر ماشین

با خرید اسپری جرم گیر ماشین به قطعات خودرو نیز آسیب نمی رسانید. فرمول های شیمیایی این محصول از روان کننده های خاص و ترکیباتی است که ذرات خاک را در گوشه ای حاشیه می کند.

این اسپری به شما این امکان را می دهد بدون خراش برداشتن، سطح اتومبیل خود را مرتب پاک کنید. ترکیبات شیمیایی این محصول طوری است که همه لکه های موجود در اتومبیل را که با آب پاک نمی شوند، را از بین می برد.

خرید اسپری جرم گیر ماشین شما را در صرفه جویی وقت یاری می کند، چون با این اسپری کار تمیز کردن را می توانید با سرعت بالا و با صرف وقت کمتری انجام دهید.

شستن ماشین با آب شهری، موجب آسیب رساندن به محیط زیست می شود. چون پس مانده های حاصل از شستشوی خودرو، شامل ذرات آلوده، خاک و گاز است که با ورود آن ها به فاضلاب ها آلودگی منابع آبی بزرگ تر را موجب می شوند.

فروش اسپری جرم گیر داخل خودرو

فروش اسپری جرم گیر داخل خودرو برای انواع اتومبیل ها طراحی نشده و به صرفه نیست. مثلا برای نظافت اتومبیل ها و کامیون های بسیار کثیف مقدار زیادی اسپری نیاز دارید که بسیار پرهزینه می شود.

به دلیل قیمت مناسب و راحت بودن استفاده از اسپری جرم گیر داخل خودرو فروش آن بسیار خوب است و افراد ترجیح می دهند شستشوی ماشین را با این محصول انجام دهند.

در حال حاضر برندهای مختلفی از این نوع اسپری ها در بازار موجود است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این اسپری برای قسمت هایی که در معرض تابش خورشید قرار دارند، مناسب نیست.

مزایای این محصول به حدی است که موجب بالا رفتن فروش اسپری جرم گیر داخل خودرو می شود. مثلا بعد از اسپری کردن روی سطوح شیب دار و عمودی، نمی ریزد و به همین علت برای تمیزکاری، حجم کمتری اسپری مصرف می شود.

قیمت اسپری جرم گیر خودرو

قیمت اسپری جرم گیر خودرو به برند، شرکت تولید کننده، کیفیت و ترکیبات آن بستگی دارد. قدرت پاک کنندگی و میزان حجم آن نیز تاثیرگذار است.

برخی انواع اسپری جرم گیر با فرمول ویژه برای لایه برداری سریع و حلال قوی انواع جرم و آلودگی هستند که قیمت متفاوتی با سایر انواع پاک کننده ها دارند.

فرمول سریع تمیزکننده و آسیب نرساندن به چرم و رنگ روزه صندلی ماشین نیز می تواند کیفیت محصول محسوب شود. محصول بی کیفیت می تواند به رنگ، چرم و تودوزی داخل ماشین صدمه بزند.

قیمت اسپری جرم گیر خودرو معمولا ارزان بوده و در دسترس همه افراد قرار دارد تا به راحتی در خانه نیز بتوانید ماشین خود را تمیز کنید.

مشخصات اسپری جرم گیر

مشخصات اسپری جرم گیر شامل حجم ۶۵۰میلی لیتر و در بسته های۱۵ عددی عرضه می شود. این محصول لکه بر پر قدرت بوده و تمیز کردن خودرو را سریع و آسان می کند.

از مشخصات اسپری جرم گیر می توان به فرمولاسیون گیاهی آن اشاره کرد که سازگار با محیط زیست است و همچنین موجب رفع بوی نا مطبوع داخل اتاق خودرو می شود.

با توجه به اهمیت نگهداری و نظافت خودرو و حفظ ظاهری زیبا و تمیزبرای آن بهتر است از قیمت ارزان اسپری جرم گیربهره برده و با در نظر گرفتن مشخصات آن انتخاب و خرید مناسب داشته باشید.

 

اسپری جرم گیر

یکی از ابزارهای کاربردی برای تمیز کردن داخل خودرو است.

به کمک اسپری جرم گیر باکیفیت می‌توان در هزینه‌ی خشک‌شویی داخل خودرو صرفه‌جویی کرد.

اما یک اسپری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که بتواند وظیفه تمیزکنندگی داخل خودرو را به خوبی انجام دهد؟

برای پاسخ به این پرسش، در ادامه به ویژگی‌های این اسپری باکیفیت اشاره می‌کنیم.

از بین بردن انواع آلودگی‌ها با اسپری جرم گیر داخل خودرو

اگر نگاهی به اسپری های جرم گیر موجود در بازار بیندازید، متوجه خواهید شد که برخی از آن‌ها برای از بین بردن همه‌ی آلودگی‌ها و کثیفی‌های به جای مانده در داخل خودرو مناسب هستند.

برخی دیگر این ویژگی را ندارند. برای نمونه، پاک کردن و زدودن چربی‌ های باقیمانده در داخل خودرو یکی از قابلیت‌های آن است که ممکن است برخی از برندها این ویژگی را نداشته باشند.

بوی مطبوع داخل خودرو پس از استفاده از اسپری جرم گیر

همانطور که می‌دانید، محصولات شوینده و تمیزکننده ممکن است دارای موادی باشند که پس از استفاده از آن‌ها بوی نامطبوعی باقی بگذارند.

برای انتخاب اسپری بهتر است به این نکته دقت کنید و به سراغ محصولاتی بروید که رایحه‌ی خوشبویی دارند و پس از استفاده بوی خوشایندی ساطع می‌کنند.

این ویژگی اسپری جرم گیر برای مواقعی که نیاز دارید به سرعت داخل خودرو را تمیز کنید، بسیار کاربردی خواهد بود.

استفاده از اسپری جرم گیر در قسمت‌های مختلف داخل خودرو

قابلیت استفاده از اسپری جرم گیر بر روی انواع سطوح داخل ماشین مانند صندلی‌ها و قسمت داخلی درها از ویژگی‌هایی است که یک اسپری کاربردی را از سایر اسپری ها متمایز می‌کند.

در داخل خودرو قسمت‌های مختلفی از جمله پلاستیکی، چرمی، نمدی، پارچه‌‌ای و… وجود دارد که نیاز به تمیز کردن دارند.

اسپری جرم گیر باید بتواند این قسمت‌ها را به خوبی تمیز کند و لکه‌ای باقی نگذارد.

محصولات دیگر

شامپو مکمل و پودر نانو

شامپو مکمل و پودر شستشوی نانو

پودر شستشوی بدون دخالت دست نانو

واکس لاستیک

براق کننده لاستیک

واکس لاستیک 4Lit

تریگر

براق کننده لاستیک و داشبورد

تریگر لاستیک

واکس داشبورد

جرمگیر و براق کننده داشبورد

واکس داشبورد 4Lit

اسپری موتور شوی

شوینده و جرم گیر موتور خودرو

اسپری موتور شوی

اسپری انژکتور شور

شوینده انژکتور خودرو

اسپری انژکتور شور